söndag 29 maj 2011

Morsdag 2011

Vilken dag!
Lämnade barnen i skolan.
Iväg till den nya skolan, som dom skall gå i till hösten, och pratade med dem.
Handlade på vägen hem.
Lämnade Oskar hemma hos Adam för lite lek.
När jag kom hem upptäckte jag en läcka i maid ingången på väggen.
Ringde Farnek, skulle komma direkt, tog dem 2 timmar.
Då säger den ena killen till mig att det beror på luftfuktigheten!
Gick jag på den.........................NEJ!
Då upptäcker dem en kran på andra sidan väggen som läcker.
Fixas, det är bara att ringa när väggen har torkat upp, så kommer vi och målar!

Går och hämtar Oskar och Alva. Hilda är redan hemma.
Upptäcker när jag kommer hem att det nu finns en läcka i köket.

Ringer Farnek, kommer direkt. Vet inte riktigt vad som är fel!!!! Ska återkomma imorgon.

Upptäcker senare på kvällen att det läcker fortfarande vid ingången. Kan man bli trött eller............

Men sen blev jag uppvaktad av mina flickor (Oskar sov).
Dem pysslade om mig med bla. kropp/fot massage och massor av kli.
Avslutade kvällen med tåmålning.

Så fint blev det. Detta missade Oskar (tur är det kanske).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar